Arany Gábor izgalmas, új fejezetet nyit az életében, több mint egy évtizedig tartó – full service reklámügynökségnél eltöltött – operatív igazgatói pozícióját cseréli fel az Arany Media Digital Agency reklámügynökség üzleti és stratégiai vezetői pozíciójára – írja a markamonitor.hu.
Mint azt a markamonitor.hu szakportál a karrierhírrel kapcsolatban írja, Arany Gábor stratégiai tervezőként, majd operatív igazgatóként kulcsszerepet vállalt az Armadillo full service reklámügynökség felépítésében, az új divíziók létrehozásában. Sportmúltjából hozott utánpótlásnevelés példája alapján a kommunikációs szakember indította el a reklámügynökség gyakornoki programját 2012-ben; a programban részt vevő fiatalok közül később többen sikeres karriert indítottak a reklámszakmában. A reklámügynökségi szakember az online brand magazinnak hangsúlyozta: erre kiemelten büszke.
,,Szakértelme, kompetenciája és lendülete kellett ahhoz, hogy valódi reklámügynökséggé váljunk„
Bartha Péter, az Armadillo tulajdonos-ügyvezetője a riportban elmondta: „Gábor több mint 11 évet töltött az Armadillóban, az ő szakértelme, kompetenciája és lendülete kellett ahhoz, hogy valódi ügynökséggé váljunk. Személyéhez köthető – sok egyéb mellett -, a teljes social üzletág létrehozása, felépítése és az a kommunikációs metodika, ami jelenleg is meghatározza működésünket. Több kiemelt ügyfél kapcsolódott hozzá, ápolt velük baráti kapcsolatot. Úgy érzi azonban, szerepe nálunk véget ért, amit sajnálattal el kellett fogadnom. Ez a búcsú azonban nem végleges, inkább egy új együttműködés kezdete. Gábor szakmai támogatására a későbbiekben is számítunk, tanácsadóként részt vállal futó projektekben. Példaértékű hozzáállását, kitartását ezúton is köszönöm neki! Biztos vagyok benne, hogy az új kihívásokban is sikereket fog elérni.”
Forrás: Márkamonitor
#aranymedia #AranyGábor #reklámügynökség #AranyMediaDigitalAgency #fullservice