Az Arany Digital Agency kreatív reklámügynökség üzleti és stratégiai vezetője a Mind Mate Inspiration (MMI) felkérésére kerekasztalbeszélgetést szervezett a Fenntartható Percek keretében, Körforgásos CSR témában. A fenntartható jövőről, a körforgásos gazdaságról, a szemléletformálásról, a vállalati iránymutatásról, a megújuló termelésről, valamint a már megvalósult jó példákról szóló videó megtekinthető, a cikkben mutatjuk.
Már elérhető a Körforgásos CSR kerekasztalbeszélgetés videó, amely a Fenntartható Percek keretében készült az Arany Media Digital Agency kreatív kommunikációs reklámügynökség és az FM Business közreműködésével, a Mind Mate Inspiration közösség szervezésében.
Arany Gábor, az fmbusiness.hu főszerkesztője, kommunikációs szakember, az MMI akkreditált mentora, az Arany Digital Agency üzleti és stratégiai vezetője beszélgetett Dr. Rodek Nóra adjunktussal, fenntarthatósági szakértővel, Horváth Bálinttal, a Holland Királyság Nagykövetségének (Budapesten és Pozsonyban) Körforgásos Gazdasági Szakértőjével , valamint Tóth Bencével, aki marketing szakos egyetemista, a Z generáció képviselője.
Körforgásos CSR kerekasztalbeszélgetés
A kerekasztalbeszélgetés fókuszában a Körforgásos CSR kommunikáció és marketing oldali megközelítése állt, azaz hogy jó lenne akár szektorokon átívelően is egy egységbe gyúrni a CSR tevékenységeket úgy, hogy még nagyobb hatása legyen a tágabb környezetünkre, partneri ökoszisztémánkra!
Egy vállalat éves tervezése épülhet a tisztes nyereségre, a kiegyensúlyozott fejlődésre, és arra, hogy ne csak kiszedjen a világból, vissza is adjon. Fontos a reciprocitás „elve”. Mert ellenkező esetben nem lesz mit kiszedni. A jövő tekintetében komoly szerep jut majd a körforgásos építészetre éppúgy, mint a körforgásos gazdaságra.
Videó: Fenntartható Percek, Körforgásos CSR
A kötetlen kerekasztalbeszélgetés a szemléletformálásról, a szelektív hulladékgyűjtésről, a felelős fogyasztásról, a vállalati iránymutatásról, a gyakorlati tevékenység integrációkról, a Z- és az R-generációról, a fenntarthatóságról, a CSR-ok közötti együttműködésről, a Pay it forward című filmről, a megújuló termelésről, az SDG-k 17 fejlődési céljáról, a jogszabályi környezetről, a KKV-król, az NFRD és CSRD jelentésekről, valamint egyéb jó példákról szól.
- 5:00 Mit tesznek a vállalatok a környezetvédelemért, munkavállalóikért, társadalomért
- 6:00 A CSR egy hangzatos PR-fogás?
- 9:00 Fenntarthatatlan, amit csinálunk
- 11:40 Az élet a legnagyobb rendező, a Covid hatása az egyénre, vásárlási szokásainkra, a túlfogyasztásra
- 16:00 Fenntartható az a szemlélet, hogy vásárolj, vásárolj, vásárolj?
- 20:00 Szemléletváltás, a Z-generációra fontos szerep hárulhat
- 22: 00 A rendszer csapdájában a cégek
- 25:00 Mi történt Amerikában a ’70-es években?
- 29:50 Milyen szellemiségben működik a cég, a szervezet Amerikában és Európában
- 32:00 A Körforgásos gazdaság és a CSR kapcsolata
- 35:00 Nem kérek műanyagot, nem kérek szemetet
- 43:50 Körforgásos építészet Hollandiában – példával
- 50:00 Vannak pozitív visszajelzések, „vettem két pingpongasztalt, meg sört is hozzá”
- 56:00 A KKV-k és a CSR
- 1:01:25 Mi is a körforgásos CSR?
- 1:03:00 Jó példa, nagykanizsai vállalkozások és a CSR klub