Sajtószemle – cikk az Arany Digital Agency kreatív kommunikációs ügynökségről. A bdpst24.hu így számolt be a marketingügynökség fenntarthatóságról (CSR) szóló kerekasztalbeszélgetéséről.
Komoly problémára és szemléletváltásra hívta fel a figyelmet egy Youtube-on terjedő, a fenntarthatóságról szóló videó – írta a bdpst24.hu, majd a cikk így folytatódott: Arany Gábor, az Arany Digital Agency kreatív kommunikációs reklámügynökség üzleti és stratégiai vezetője, az FM Business főszerkesztője a Mind Mate Inspiration (MMI) rendezésében kerekasztal-vitára hívott neves fenntarthatósági szakembereket.
„Saját – kommunikációs – szakmám felé megfogalmazott kritikával élve mondom: a CSR (Corporate Social Responsibility), azaz a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás nem lehet csak egy ütős PR-fogás. A CSR-nak valós, önzetlen, felelős vállalásnak, mi több, összefogásnak kell(ene) lenni. Az kevés, ha zöldre festjük a kerítést” – mondta Arany Gábor, a Fenntartható Percek videóban, majd felhívta a körforgásos gazdaságra a figyelmet annak „érdekében” tett egy komoly kijelentést: „Zsákutcába rohan a világ a lineáris gazdasággal”.
A teljes cikk ide kattintva olvasható.