Arany Media Digital Agency full service reklámügynökség

Érzékenyítő kampányban vett részt az Arany Media

A kampány tervezésére és kivitelezésére több reklámügynökségi szakembert is meghívtak, köztük az Arany Media Digital Agency ügynökség CEO-ját és stratégiai vezetőjét, Arany Gábort is

„Vegyük észre a takarítókat is” címmel írt a Vedd észre kampányról a kreativ.hu. A kampány tervezésére és kivitelezésére több reklámügynökségi szakembert is meghívtak, köztük az Arany Media Digital Agency ügynökség CEO-ját és stratégiai vezetőjét, Arany Gábort is, aki a digitális megjelenések és a social media kommunikáció tervezésében és kivitelezésében vállalt szerepet.

A kampány célja a takarítói szakma értékének és megbecsülésének növelése volt. Társadalmi szemléletformálással munkáltatói márkaépítés (employer branding) és ezek által az egész szektor image-ének erősítése.

A kampány kreatív koncepciója

A biztonságot adó tisztaság életünk megszokott és szinte elvárt része. Észre sem vesszük azokat, akik ezt sokszor láthatatlanul, kemény fizikai munkával megteremtik. Pedig ez is szakma, ami mögött emberek és emberi sorsok vannak. A takarítók munkájukkal vigyáznak, figyelnek ránk. Nekünk annyi lenne a dolgunk, hogy ezt észre vegyük és megbecsüljük. Így született meg a kampány üzenete: Vedd észre.