Partneri megállapodást kötött az Arany Media Creative Digital Agency kreatív ügynökség az Active Media-val. Az együttműködés keretében az Arany Média a Spar, Interspar, Tesco üzletláncokban található bevásárlókocsikon, áruelválasztókon értékesít reklámfelületet.
Vásárolni mindenki jár – megkerülhetetlen offline hirdetési lehetőség, ezt a hirdetést nem tudja blokkolásgátló láthatatlanná tenni, mint az online térben a hirdetéseket. Sok más offline marketinglehetőség mellett talán ez volt a legnagyobb érv, hogy stratégiai együttműködési megállapodást kössünk az Active Media-val, és értékesítési lehetőséghez jusson üzletközpontokban az Arany Media Creative Digital Agency.
Megjelenési lehetőség a SPAR, INTERSPAR, TESCO üzletláncokban – 610 db Spar/Interspar és 112 db Tesco
• átlagosan 20-40 percig használják, illetve látják a bevásárlókocsit
• olyan vásárlói réteget is meg lehet célozni, akit esetleg online hirdetéssel kevésbé
• a rengeteg szemkontaktus nagymértékben elősegíti a márkaismertséget, beágyazódását a vásárlók
tudatalattijába
• 12 hónap (több bolt is lehetséges) vagy egyedi mennyiségi megrendelés lehetséges
• a kampány időszak alatt iparági kizárólagosság.
Mindig szem előtt – érd el a helyieket. Mert vásárolni mindenki járt
- bevásárlókocsi elején befelé és kifelé hirdetési felület (ezt így az is látja, aki felé toljuk a kocsit, vagy aki elmegy mellette)
- bevásálókocsi fogantyúján hirdetési lehetőség (többször nyúlunk, látjuk)
- kasszánál áruelválasztó táblán hirdetési lehetőség (leveszik, megfogják, kontaktus a márka és a vásárló között)
Hirdetési lehetőség az üzletláncokban. Mire használható ez a hirdetési felület?
Nagyon jó megoldási vagy kiegészítő hirdetési lehetőség olyan településeken, ahol nincs óriásplakát (vagy ha van, akkor is jó kiegészítő, hiszen ezt közelebbről többször is látják, márkatapadást elősegíti).
• brand- / márkaépítés
• új ügyfelek megszólítása
• régi ügyfelek megtartása
• lokális és régiós jelenlét erősítése
• országos kampány létrehozása.
Média- és reklámfelületek – Bevásárlókocsi, dupla A4 felület
Dupla A4 felület. A bevásárlókocsi elején két oldalas (belső-külső megjelenés mindkét oldalon). A felület előnye, hogy viszonylag nagy, így figyelemfelkeltő grafikával vonzza a szemet, és nemcsak az látja aki tolja a bevásárlókocsit, hanem aki felé tolják. A média felület olyan hatást kelthet/érhet el, mint egy kihelyezett INSTAGRAM poszt!
Média- és reklámfelületek – Bevásárlókocsi fogantyú
Kisebb felület, viszont folyamatosan látható. Egy-egy bevásárlás idején mérések alapján 30-40 alkalommal nézünk a fogantyúra, erre a média felületre kicsi grafikát, elérhetőséget, és egy frappáns a fogyasztók számára értékes üzenetet érdemes közzétenni, megjeleníteni.
Média- és reklámfelületek – Áru termékelválasztó
Értékes, egyben egyedülálló médiamegjelenési felület. Főleg a kisebb SPAR üzletekben fordul elő, hogy a vásárlók nem vesznek bevásárlókocsit, de a pénztárnál mindenképpen át kell haladniuk, így ezeket az ügyfeleket is meg lehet szólítani. A másik előnye, hogy a vásárlók megfogják, elolvassák, így interakció keletkezik a márkával – kikerülhetetlen.
Mivel két oldalas felület, így akár 2 különböző grafikát is fel lehet rá helyezni – bár az egy a javasolt.