Arany Media Digital Agency full service reklámügynökség

Exkluzív megjelenés az üzletláncokban található bevásárlókocsikon és kasszazónában lévő áruelválasztókon

Partneri megállapodást kötött az Arany Media Creative Digital Agency kreatív ügynökség az Active Media-val. Az együttműködés keretében az Arany Média a Spar, Interspar, Tesco üzletláncokban található bevásárlókocsikon, áruelválasztókon értékesít reklámfelületet.

Partneri megállapodást kötött az Arany Media Creative Digital Agency kreatív ügynökség az Active Media-val. Az együttműködés keretében az Arany Média a Spar, Interspar, Tesco üzletláncokban található bevásárlókocsikon, áruelválasztókon értékesít reklámfelületet.

Vásárolni mindenki jár – megkerülhetetlen offline hirdetési lehetőség, ezt a hirdetést nem tudja blokkolásgátló láthatatlanná tenni, mint az online térben a hirdetéseket. Sok más offline marketinglehetőség mellett talán ez volt a legnagyobb érv, hogy stratégiai együttműködési megállapodást kössünk az Active Media-val, és értékesítési lehetőséghez jusson üzletközpontokban az Arany Media Creative Digital Agency.

Megjelenési lehetőség a SPAR, INTERSPAR, TESCO üzletláncokban – 610 db Spar/Interspar és 112 db Tesco

• átlagosan 20-40 percig használják, illetve látják a bevásárlókocsit

• olyan vásárlói réteget is meg lehet célozni, akit esetleg online hirdetéssel kevésbé

• a rengeteg szemkontaktus nagymértékben elősegíti a márkaismertséget, beágyazódását a vásárlók

tudatalattijába

• 12 hónap (több bolt is lehetséges) vagy egyedi mennyiségi megrendelés lehetséges

• a kampány időszak alatt iparági kizárólagosság.

Mindig szem előtt – érd el a helyieket. Mert vásárolni mindenki járt

  • bevásárlókocsi elején befelé és kifelé hirdetési felület (ezt így az is látja, aki felé toljuk a kocsit, vagy aki elmegy mellette)
  • bevásálókocsi fogantyúján hirdetési lehetőség (többször nyúlunk, látjuk)
  • kasszánál áruelválasztó táblán hirdetési lehetőség (leveszik, megfogják, kontaktus a márka és a vásárló között)

Hirdetési lehetőség az üzletláncokban. Mire használható ez a hirdetési felület?

Nagyon jó megoldási vagy kiegészítő hirdetési lehetőség olyan településeken, ahol nincs óriásplakát (vagy ha van, akkor is jó kiegészítő, hiszen ezt közelebbről többször is látják, márkatapadást elősegíti).

• brand- / márkaépítés

• új ügyfelek megszólítása

• régi ügyfelek megtartása

lokális és régiós jelenlét erősítése

• országos kampány létrehozása.

Média- és reklámfelületek – Bevásárlókocsi, dupla A4 felület

Dupla A4 felület. A bevásárlókocsi elején két oldalas (belső-külső megjelenés mindkét oldalon). A felület előnye, hogy viszonylag nagy, így figyelemfelkeltő grafikával vonzza a szemet, és nemcsak az látja aki tolja a bevásárlókocsit, hanem aki felé tolják. A média felület olyan hatást kelthet/érhet el, mint egy kihelyezett INSTAGRAM poszt!

Média- és reklámfelületek – Bevásárlókocsi fogantyú

Kisebb felület, viszont folyamatosan látható. Egy-egy bevásárlás idején mérések alapján 30-40 alkalommal nézünk a fogantyúra, erre a média felületre kicsi grafikát, elérhetőséget, és egy frappáns a fogyasztók számára értékes üzenetet érdemes közzétenni, megjeleníteni.

Média- és reklámfelületek – Áru termékelválasztó

Értékes, egyben egyedülálló médiamegjelenési felület. Főleg a kisebb SPAR üzletekben fordul elő, hogy a vásárlók nem vesznek bevásárlókocsit, de a pénztárnál mindenképpen át kell haladniuk, így ezeket az ügyfeleket is meg lehet szólítani. A másik előnye, hogy a vásárlók megfogják, elolvassák, így interakció keletkezik a márkával – kikerülhetetlen.

Mivel két oldalas felület, így akár 2 különböző grafikát is fel lehet rá helyezni – bár az egy a javasolt.